Bestellen, bezorgen en retourneren

Hieronder vind je meer informatie omtrent bestellen, bezorgen en retourneren van je pakketje! Mocht je nog vragen hebben na het lezen van de informatie, of staat je vraag er niet tussen? Aarzel niet en neem contact op via het contact formulier. Meer informatie kun je vinden bij de algemene voorwaarden.

  • Bestellen

    Welke maat moet ik nemen?

    Wil je bijvoorbeeld een ketting, armbandje, waist bead of waist/belly chain opmaat? Kies dan het sieraad uit dat je graag zou willen kopen. Bij dit product zal vervolgens informatie staan hoe je de juiste maat kan opmeten! Kom je hier niet uit? Neem dan contact met op via de contact pagina!

  • Bezorgen

    Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

    Wij streven ernaar om je pakketje zo snel mogelijk te verzenden, daarom voor 14.00 uur besteld, binnen 1-2 werkdagen bezorgd! Dit geldt alleen voor sieraden die niet opmaat worden gemaakt!

    Sieraden die opmaat worden gemaakt geldt: voor 14.00 uur besteld, binnen 2-3 werkdagen gemaakt! En vervolgens binnen 1-2 werkdagen bezorgd.

    Je ontvangt altijd een e-mail zodra jouw pakket ons kantoor verlaat en een track & trace zodat jij oog kunt houden op wanneer het pakketje geleverd zal worden.

    PostNL brievenbuspost heeft geen bezorging op zondag en maandag.

  • Retourneren

    Ik wil mijn bestelling graag retourneren, kan dit?

    Bij NN by Nina kun je alleen producten retourneren die niet opmaat zijn gemaakt.

    Neem contact met ons op binnen 14 dagen na ontvangst van je pakketje. Zet in het bericht: je naam, bestelnummer en het artikel waar het omgaat. Vervolgens zullen wij, indien de reden en het product dat je wilt retourneren is goedgekeurd, je meer informatie geven over de retourwijze.

    De retourkosten zijn voor eigen rekening.

  • Mijn bestelling is niet compleet, wat nu?

    Mis je een item uit je bestelling? Neem dan contact met ons op via de contact pagina.

  • Kan ik mijn bestelling volgen?

    Zodra je pakket ons kantoor verlaat ontvang je een e-mail met daarin een link, via deze link kun je de zending volgen mits je voor een verzendmethode met track&trace code hebt gekozen. Heb je een verzendmethode zonder track&trace code gekozen dan kun je deze bestelling helaas niet volgen!

  • Kan ik mijn items ruilen?

    Helaas is het niet mogelijk om maatwerk sieraden te ruilen/retourneren. Wil je toch een andere maat of kleur? Dan kun je zelf een nieuwe order plaatsen.

  • Moet ik de verzendkosten betalen?

    Wanneer je een bestelling boven de €35,00 plaatst betaal je geen verzendkosten binnen Nederland. Plaats je een bestelling van onder de €35,00? Dan betaal je binnen Nederland:

    - Standaard brievenbuspakketje (met track&trace code) €5,-

    - Envelop (met track&trace code) €4,95

    - Envelop 0-50 gr (zonder track&trace code) €2,50

    - Envelop 50-350 g (zonder track&trace code) €4,00

    Bij het afrekenen kun je zelf de verzendmethode kiezen. De verzendmethoden zijn afhankelijk van het gewicht van je pakketje, dit wordt automatisch door mijn website voor je berekend. Dus krijg je bij het afrekenen alleen de verzendmethoden te zien die mogelijk zijn.

    Dit geldt ook voor verzending naar het buitenland. De website zal aangeven welke verzendmethode voor jou van toepassing zijn.

    Let op! Kies je voor een goedkopere verzendmethode zonder track&trace code? Dan kan je helaas niet je pakketje in de gaten houden. Daarnaast is er een hele kleine kans dat het pakketje verloren gaat. Dit is vanuit PostNL en kan ik helaas niet mijn verantwoordelijkheid ervoor nemen, dit is dus je eigenverantwoordelijkheid! Meer informatie? Dan verwijs ik je naar de algemene voorwaarden.

    De verzendkosten voor een bestemming buiten Nederland kunnen afwijken en verschillen per locatie. Deze worden automatisch doorberekend in het bestelproces.

  • Mijn pakket is nog niet geleverd, wat nu?

    Helaas kan het zijn dat door drukte bij PostNL je pakketje later komt dan aangegeven.

    Helaas kunnen wij hier geen invloed op uitoefenen. We raden je aan om de track & trace code van PostNL in de gaten te houden.

    Als je gekozen hebt voor een verzending zonder track&trace code vraag ik je om nog heel even geduld te hebben! Ik begrijp dat, dat lastig is ;)

  • Is het mogelijk om een sale item te retourneren?

    Bij online sale aankopen is er helaas geen mogelijkheid om deze te retourneren. Is er een probleem met je bestelling? Neem dan contact met ons op via de contact pagina.

  • Kan mijn bestelling als cadeau worden verpakt?

    Onze sieraden worden vaak cadeau gedaan ter gelegenheid van een speciale gebeurtenis. We verpakken alles 'klaar om te geven' in een luxe satijnenzakje of sieradendoosje. Daarnaast kun je als je in je winkelwagen bent een bericht toevoegen bij: ‘Speciale instructies voor bestelling’. Geef vooral aan of het gaat om een cadeautje voor iemands verjaardag, of gewoon zomaar een cadeautje of voor jezelf! Dit doen we uiteraard kosteloos. Bij een mooi sieraad hoort namelijk een mooie verpakking! De factuur van de bestelling is alleen digitaal beschikbaar. Deze wordt niet mee verzonden.

  • Kan ik mijn adres wijzigen?

    Helaas kan ons systeem geen wijzigingen meer aan orders aanbrengen zodra ze geplaatst zijn. We willen dan ook benadrukken om altijd goed te controleren of je de juiste persoonlijke gegevens hebt ingevuld, voordat je je bestelling definitief maakt. Heb je hier nog vragen over? Neem dan contact op met de klantenservice via de contact pagina en houd je bestelnummer en adres bij de hand.

  • Voorwaarden retourneren

    • Retourneren kan alleen als je binnen 14 werkdagen contact met ons hebt opgezocht (via de contact pagina) voor het retourneren van een product (niet op maat gemaakte sieraden);
    • Alle retourzendingen zijn voor eigen rekening;
    • Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening;
    • Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.

    Voor de uitgebreide retour voorwaarden verwijs ik je naar de algemene voorwaarden.